RREGULLAT E KOMUNIKIMIT ME TELEFON I RENDISIM

RREGULLAT E KOMUNIKIMIT ME TELEFON I RENDISIM:

-Te flasim direkt me telefon.
-Mos te lejojme qe zilja te bjeri me shume se 2.
-Flitni qarte dhe ngadale qe te jeni te kuptueshem me klientin.
-Buzeqeshni gjate te folurit ne menyre qe te marre automatikisht nje ze te embel.
-Dalja ne telefon te behet e menjehershme.
-Pergjigjuni me miresjellje duke perdorur elementet e prezantimit.
-Tregohuni te vemendshem per cdo detaj te bisedes me klientin dhe gjithmone te kini kujdes.
-Mos peshperitni ne telefon,por niveli i zerit tuaj te jete normal i qarte dhe i kuptueshem
-Telefonuesin asnjehere s’duhet ta leme sepse kjo mundeson zenka.
-Biseda gjithmone duhet te mbyllet me miresjellje ne menyre qe te tregojme qe klientet jane te mirepritur.
-Asnjehere s’duhet ta mbyllim telefonin ne fillim

Comments