PIKAT E FORTA |
PIKAT E DOBETA |
MUNDESIT |
RREZIQET |
1.Pershkrimi i biznesit.
Pikat me te rendesishme i planit te biznesit esht raporti eksekutiv,permbledhes ne te cilen paraqitet shkurtimisht elementet me te rendesishme te biznesit.
P.SH Ne(emri i kompanise)jemi (duke ofruar ose prodhuar per ke? qe ka nevoje emri i grupit ose i tregut te siguruar do te(cfare do te beni?)pavarsisht nga konkurenca.
2.Podukti ose sherbimi.
Produkti ose sherbimi ne kete pike pershkruhet me hollsi.
Produkti ose sherbimi i cili i sjell perfitim klientit nga pikepamja shendetesore,emmocionale dhe permisimit te jetes.
3.Analiza e konkurences.
Ne ket rast elementi konkurence analizohet ne menyre te hollesishme pasi konkurenca e ben te veshtire hyrjen ne treg dhe mbijetesen.
Ketu marim ne konsiderat pikat e forta tonat dhe te konkurentve.
4.Vendi ku do te zhvillohet biznesi.
5.Avantazhet dhe te metat.
6.Plani marketing.
Informacioni me i rendesishem qe investitoret duhet te dine(cfare e bene produktin dhe te perdorshem).
7.Ndertimi i struktures organizative.
8.Mundesit dhe rreziqet.
9.Planifikimi financiar i te ardhurave dhe shpenzimeve.
Comments
Post a Comment